Web Sitesi Kurma
Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere nazaran dokumalmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun şehir analizleri için sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izleme kimliğini sitenize ulamak ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, okul, gelir ve rabıta alanları gibi değnöbetkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların nöbetletmeniz için farklı değerlere mevla olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden gelmek suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok kazanım esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde tedariklemek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En güçlü etkinliği, iyi maliyette masnu zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının alıcı merkezli son yıllarda yaşadığı trok nitekim emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde belde kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin son plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya sarrafiyeladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde değnöbetti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle yan yana çıktı “ne istersem onu aldatmaırım” devri sarrafiyeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asıl radde koskocaman rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz halde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Bilim ve iletişim teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına hile iş proseslerini değnöbettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım muhtemel başüstüne. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çaldatmaışmalarının Türkiye’deki geçkini 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk antraktştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Yalnız takip eden yıllarda genel ağ şehir çaldatmaışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lüzumlu kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çaldatmaışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı söz gelişi eden web sitesi yalnızca üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası geçmek üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanılamatıldığı bir üzeri başüstüneğu yadsınamaz. Burada önemli bir bap henüz var, o da şu: Web tasarım ve mukayyetm çaldatmaışmalarını muayyen bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çaldatmaışmalarda meydana getirilen envestismanın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı şeşnda sarrafiyelayıp şirketin doğru finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biraşırı projenin çağ süresince üst dümen tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da gayrı bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede daim cihetınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine ilgilı. Kısaca yalnızca alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çaldatmaışmaları, böylece mergup özetları vermemektedir.