Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda taraf düzlük kıkırdak dokunun zamanla aşınması ve yıpranması ile ortaya çısoy bir rahatsızlıktır. Giderek kötü davranışatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içre birikmeye serlayabilir. Bu durum vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıavratr. 40 yaşın üstündeki bireylerde daha okkalı görülür. Başkaca vahim ağırlık taşımak kadar yeğin fiziki hareketlerde mevcut insanlarda, daha okkalı rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem emrazının da baş nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kalça, dal, bel ve serinç eklemleri etkilenir. Evetşın artması, aşırı kiloluluk, eklemlerin aşırı yararlanmaı ve kalıtım bilimi yatkınlıklar riski artırır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Bol bol ab tüketin. Kez, eklemlere bindi sağlar. Bu yüzden her çağ en azca 8 boduç ab kucakmek gerektiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde mazot, kefir, ayran kadar faziletli kalsiyumlu besinler de, kemik sağlığına katkı sağlar. Sebzevat ve meyve tüketin. Kemik sağlığı kucakin, vitamin ve minerallerin istikrarlı bir şekilde düzenınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral kıymeti faziletli olan zerzevat ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Evetğlı kırmızı et tüketimini azaltın. Kırmızı et tüketimi, hayvansal proteinlerin okkalı havaı sonucunda idrarla beraberinde kalsiyum atımını artırır. Kemik sağlığını sahiplenmek kucakin kırmızı et tüketimini azaltın. Bunun adına fasulye, mercimek, bezelye kadar protein bakımından zengin bakliyatları beslenmenize ekleyin. Evetğlı balık tüketimini artırın. Omega 3 bakımından zengin olan yağlı balıklar, eklem emrazına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kadar balık türlerinin tüketimi, kemik sağlığını pozitif yönde etkisinde bırakır. Yeşil çay kucakin. Yeşil çay, eklem kireçlenmesinde pozitif etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere ehil başüstüneğu kucakin, kemiklere bindi evet. Başkaca kireçlenmeden meydana gelen dertlara ve şmaslahatkinliğe de oflaz hasılat. Kalça kireçlenmesini azaltmak kucakin yemeniz gerekenler; Yapılan araştırmalara bakarak meyve ve zerzevat bakımından zengin beslenmek, kalça kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin patetik deşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve solukmsak kadar sebzeler kalça kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.